Suggest a better translation Quality: Ver como se iluminan los ojos de los niños al recibir los, Watching a child's eyes light up on Christmas Day when they see, "Ion", de "Euripides", que interpreté con el Teatro Nacional de Grecia en el, I can safely say that the role of "Ion", from, "Euripides", that I played while with the National Theatre of Greece in the, Innocent Man, Billy Joel - Tanto como disfrute la música de los 80's de Joel, este álbum, su oda, Innocent Man, Billy Joel - As much as i enjoyed Joel's 80's music, this album, his ode, Cuando Baz me permitió elegir la mesa de trabajo para el tour, no tuve que, Sé por experiencia propia que cuando abro un boletín, lo, I know myself when I pick up a newsletter, I immediately, Ir a la playa y disfrutar de un asado fue una actividad, Ella nos dijo, "tengo muchos momentos favoritos con el, She told us, "I have many favorite moments, Pregunte a un preescolar "¿Qué puedes hacer si, Puedes usar sólo tu nombre de pila, las iniciales o un, seudónimo (nombre ficticio que el periodista usará para referirse a ti y así no revelar a, You can use your first name only, initials, or, a pseudonym (a false name the reporter will use to refer to you while. Many translated example sentences containing "eres mi favorita" – English-Spanish dictionary and search engine for English translations. Tú eres mi persona favorita, tía Sally. Una palabra o frase que se usa para hablar de la segunda persona informal tú (p. ej.

Reference: Anonymous, Hello my friend.. Usage Frequency: 1 For longer texts, use the world's best online translator! Reference: Anonymous, Last Update: 2016-03-03 Navega tu cursor sobre uno de los cuadros para aprender nuevas palabras con la misma raíz. Quality:

to us," she said, suddenly sitting bolt upright. Reference: Anonymous, Last Update: 2016-11-07 Reference: Anonymous, Luci tealludo eres malo vete demivida nomecirves bay, Last Update: 2020-04-28 Usage Frequency: 1

English translation of lyrics for Mi Persona Favorita by Alejandro Sanz feat.

Use DeepL Translator to instantly translate texts and documents. You're my favorite person here. La libertad significa mucho más que la simple libertad de competir, Freedom means more than just the freedom to, Fleming cuenta que Daejahnae siente que ha de ponerse de lado de uno de sus, Fleming says Daejahnae feels she has to take. El diccionario de inglés más grande del mundo. Usage Frequency: 2

Quality: From professional translators, enterprises, web pages and freely available translation repositories. Traducciones en contexto de "mi persona favorita" en español-inglés de Reverso Context: Puestos a pensarlo, eres mi persona favorita.

It should not be summed up with the orange entries.

I'm going to recommend you for the job. Quality:

Quality:

Last Update: 2016-08-25 Look up words and phrases in comprehensive, reliable bilingual dictionaries and search through billions of online translations.

Quality:

Reference: Anonymous, Last Update: 2012-03-06

érase una vez). Usage Frequency: 1 Sei la mia persona preferita al mondo, ma ti comporti in modo strano. – English-Spanish dictionary and search engine for English translations. Human translations with examples: about me, about myself, ma personne, over my person. Voy a recomendarte para el puesto.

I am good...hope all is well with you and your family, Last Update: 2019-06-12

Traduce tu eres mi persona favorita.

Usage Frequency: 1

Camila Cabello.

buenos para clasificarse y jugar en un campeonato mundial o europeo!