Looking at installing the RaceChip onto my S3 Cab. Interested in hearing your review! Voorlopig dan maar het voordeel van de twijfel... Inhoudelijk ben ik wel benieuwd naar de verschillen tussen een JD externe box en bijvoorbeeld deze box.. Gisteren de Racechip S chipbox geplaatst in mijn Skoda Superb 1.6 TDI DSG. Aangezien het een leaseauto betreft plaats ik deze post even anoniem, ben gewoon actief op dit forum onder naam en kenteken, het leek me beter om dit even apart te posten, Om eerlijk te zijn, het klinkt mij eigenlijk nèt iets teveel als een commercieel. En toen maar de gok genomen bij Racechip, redelijk grote speler uit Duitsland met een flinke omzet. For those of … A free inside look at company reviews and salaries posted anonymously by employees. AL53STR Dec 17, 2017. Ok, I am prepared for this thread to create some controversy. Topic in 'Tuners' gestart door tomtom, 01-02-2018. UPDATE: Ok, just finally took the car out. Sindsdien veel gezocht en gelezen over chips. de tuning moet er uit kunnen voor een beurt. Ik reed een keer in een 2.0 TDI en toen dacht ik 'ik mis iets'. AL53STR Registered User. Terms of Service - I've heard that these types of bypass systems can still trigger the TD1 flag. Extra vermogen en koppel echt wel te merken. 1000 'internetters' geeft duizend meningen. Voor mij een no-go dus. Wow, this thing just ups and goes. Lets get out of the way what this product is. I just finished my first tank driving with the transmission in "S" the whole time. Het is en blijft een fopdoos. I would like to know how difficult the installation is and what needs to be done. For reference purposes, I keep the car in Dynamic all the time. Contact Us - The difference is significant even with the transmission in Auto. En ik geloof niet dat hier iemand van een leasemaatschappij aan het meelezen is om eventuele misstanden te melden. A4 (B9 Platform) Discussion - Racechip Installed - Ok, I am prepared for this thread to create some controversy. Doe je niets, dan kan dit de functionaliteit beperken. Even ter toevoeging, vele reviews zitten lezen vandaag.. Vooral in Engeland en Belgie vinden ze dit wel wat.. Ook veel negatieve reacties, dat er van alles kapot zou kunnen gaan.. dit wordt er op de site gezegd: Does the RaceChip® harm my engine? Een 2.0 TDI pastte echter niet in de leaseklasse. Maar in … 9 RaceChip reviews. Is RaceChip Chiptuning jouw bedrijf? The car feels very quick now, looking forward to trying some highway pulls soon. I will start off with the fact that I had used a Racechip with success on my previous S6. ). Race chip echt wel drie jaar in mijn Seat Leon 1.8tfsi 2007 gehad. RaceChip chip tuning is specially customized to the applicable fuel injection technology with respect to both hardware and software. Any chance you can post some installation tips? Log hieronder in of, https://www.racechip.de/shop/skoda/superb-3v-ab-2015/1-6-tdi-1598ccm-120ps-88kw-250nm.html, (Je moet ingelogd zijn om hier te kunnen reageren. De nietsvermoedende coureur-in-de-dop die zich 'even' gaat orienteren omdat hij van zijn auto een raceauto gaat maken raakt verward in een chip-doolhof. The advertised power increase seams quite promising. Advertising - Deze site maakt gebruik van cookies. If your vehicle is specified in the list of applicable models below (all other 2.0 TDI models feature just one type of technology), it is important to determine, before choosing a tuning product, which type of injection technology is installed in your vehicle. Privacy Statement - Speedbuster boxen zouden het beter moeten doen en met 4 sensoren monitoren. Let us know how it performs and if it's worth it. Veel oordelen en vooroordelen, en weinig echte ervaringen. Leer je klanten kennen, verkrijg inzichten over je bedrijf en reageer op ontvangen reviews. Has anyone got any experience with these and / or any advise? RaceChip review / thoughts. Claim nu gratis je bedrijfsprofiel. The following errors occurred with your submission, Discussion forum for the B9 Audi A4 2017-. I am pretty technical when it comes to most things but cars not so much. 17 4 3. 30 dagen geld terug garantie. Cookie Policy - Door op OK te klikken, accepteer je deze cookies. Deze week auto ingeruild. I will start off with the fact that I had used a Racechip with success on my previous S6. Archive - Open nu gratis een Business-account I would like to know this as well. Standaard 160pk na chip 191pk 50nm extra. Other than the manufacturer's claims, how do you know it isn't getting flagged? You really feel it come on strong in second gear. Welkom bij Skodaforum.nl. It is a piggy back tune. Do Not Sell My Personal Information -, By logging into your account, you agree to our.